Ondernemen zonder zorgen
Wilt u meer informatie over ons NOAB Keurmerk? Dan verwijzen we u graag door naar de officiële website van NOAB door op het log hierboven te klikken.
NOAB Certificering
1. Kwaliteit van dienstverlening en advies
NOAB-leden vinden kwaliteit belangrijk. De reglementen van NOAB zorgen ervoor dat leden alleen lid kunnen blijven, wanneer zij hun kwaliteit en vakkennis bijhouden. Dat moet ook, omdat ieder lid elke 5 jaar wordt onderworpen aan een herkwalificatie.
2. Up-to-date kennis van zaken
NOAB-leden zijn verplicht om op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving, door permanent opleidingen te volgen. Hierdoor is hun advies altijd actueel.
3. Laagdrempelig en oplossings- gericht: U bent géén nummer
Wij begrijpen dat u snel een antwoord wilt hebben op uw vragen. En dat u persoonlijk contact wilt. Die persoonlijke benadering staat bij ons kantoor voorop: we zijn zelf óók MKB- ondernemer en hebben geen 9-tot-5 mentaliteit.
4. Garantie
Ons kantoor staat voor kwaliteit, vak- werk en klanttevredenheid. Mochten wij toch een verschil van mening met u krijgen, dan bent u beschermd door de NOAB Leveringsvoorwaarden, con ictbemiddeling, een onafhan- kelijk Tuchtcollege en onze ver- plichte Beroepsaansprakelijkheids- verzekering.
5. Klaar voor de toekomst
NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. Daar komen afspraken uit voort met de Belastingdienst en andere partijen, waar u van kunt profiteren. NOAB- kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst.